søndag den 2. juni 2013

Snart Gelli plates i Danmark.

Til dem af jer ,der ikke kender Gelli Plates : Gelli Plates er en trykplade i et blødt materiale som man kan lave monotypi tryk med.

Gitte fra Hobbyboden.dk bliver om få uger forhandler af Gelli Plates her i Danmark.

Glæder jeg mig ? JAAAAHH  :-))   Også i den grad.

Her kan du se en video ,hvor metoden bliver vist. Ude i højre side kan du se endnu flere film som viser forskellige trykmetoder med Gelli Plates.

Jeg skriver og fortæller det når vi kan få trykpladerne i Gittes butik :-)

Og nej jeg får ikke noget ud af at lave reklame. Jeg glæder mig bare :-)

2 kommentarer:

  1. Hej Kisser
    Hold da op hvor er jeg glad for den oplysning. Var netop på vej til at bestille fra USA i dag. Godt jeg ikke gjorde det, for fragten er bare ekstrem dyr. Du kan godt glæde dig til at begynde at trykke gellitryk. Det er en helt ny verden der åbner sig.
    God weekend
    Lise

    SvarSlet
  2. Hej Lise
    Jeg glæder mig også bare så meget til at prøve det.
    Jeg skriver en opdatering når tiden kommer for salg her i Danmark :-)

    SvarSlet