torsdag den 14. februar 2013

Zoo tur.

I går onsdag var jeg i zoo København med min bror,svigerinde ,niece og min yngste datter. Det var vores julegave der skulle indløses :-))

                                    

                        
                                 Hold da op et flot anlæg det der er lavet til isbjørnene.

                                    
Taget indefra og ud. Det mørke er vandet. Og øv han havde ikke lyst til en dukkert .

                         
Inde i tunnellen . Det ville have været dejligt ,hvis isbjørnene lige havde haft lyst til en dukkert . Men det havde de ikke. Og da det er blevet så stort anlægget ,er der en masse de kan foretage sig. Og de får selv lov at bestemme ,hvad de vil gøre . Godt for det :-)

                                     
Jamen så var det da godt at datteren ,niecen og svigerinden godt ville fotograferes i stedet inde i det arktiske univers :-)

                            
                              Ren idyl hos løverne. Der var en der gjorde sig til .

                                         
                  Bavianerne hyggede sig i solskinnet. Der var mange nyfødte unger .Herligt at se.

                  Det var en dejlig dag.


2 kommentarer:

  1. Lyder som en dejlig tur Kirsten. Vi har netop erhvervet årskort til zoo og glæder os til et år med mange gode oplevelser. I mange år var jeg rigtig træt af vores zoo. Nærmest trist og flov. De dyr trivedes ikke og levede under kummerligt og forældede forhold. Nu er det en fornøjelse at komme derind og dyrene trives igen.

    SvarSlet
  2. Ja det er rart at se dyrene har det bedre.
    Jeg nyder det . Måske jeg også skulle overveje det med et årskort derind til.

    SvarSlet