torsdag den 24. januar 2013

Min ældste datter kan nu kalde sig for konditor.

For i dag var hun til svendeprøve. Hun bestod :-)

                                     
                                                                 Opgaven.

                          
                 Is som var lettere smeltet da vi kom.Det var den heldigvis ikke da den blev bedømt.

                          
                                                           Overflødighedshorn.

                          
                                             Tivolikager og vistnok lagkagesnitter.

                          
                                                                   Vistnok petifurs.

                          
                                    Det ligner napoleonshatte men er vistnok visitkager.

                          
                                 Blikfang lavet i karamel på fod også lavet i karamel.

                          
                                                             Chokoladecroissants.

                          
                                                      Flødeskaller og Drømme.

                          
                                                               Marcipanlagkage.

                          
                                 Her er hun . Stolt og meget lettet over at det er overstået.

                                        
                                               Overrækkelse af hue og eksamensbeviser.



10 kommentarer:

  1. Stort tillykke med ældstedatteren.

    Det ser godt nok lækkert ud.

    SvarSlet
  2. STORT tillykke med ældstedatteren! :o)

    SvarSlet
  3. Waauuu, et stort tillykke til datteren,
    og tillykke til dig,
    for du har vundet 2 billetter til Håndarbejdsmessen.
    Vær sød og skriv en mail med din adresse, så jeg kan få billetterne afsted, stihj@sol.dk

    God weekend Stine

    SvarSlet
  4. Tusinde tak skal I have allesammen .
    Stine endnu en tak til dig , det var en dejlig overraskelse at få :-)

    SvarSlet
  5. STORT TILLYKKE. Sikke flotte sager.

    SvarSlet
  6. Tillykke med din datter. Hvor ser det fint og fornemt ud. Det må være dejligt med en konditor i familien. Det ville min yngste også være på et tidspunkt, men hun valgte medicinen. Hun er dog stadig god til at bage fine kager.

    SvarSlet
  7. Sikke mange flotte kager...et stort tillykke til jer og god weekend :-)

    SvarSlet
  8. Kæmpe tillykke med datteren. Uhada det ser dæleme lækkert ud :-)

    SvarSlet
  9. Tak skal I have.
    Ja det var også lækkert at smage kagerne :-))
    Det kom vi til efter dejlig aftensmad på skolen og så lækre kager til kaffen .

    SvarSlet
  10. Stort tillykke med datteren! Jeg var selv med til prøven som tilskuer, da min kollega også blev udlært selv samme dag. Lige om lidt skal jeg selv! Jeg er godt nok nervøs :)

    Jeg kan sagtens huske hendes bord, og jeg har også¨billeder af hendes ting...

    SvarSlet