lørdag den 27. oktober 2012

Kunst for alle i Øksnehallen del 1.

Jeg var i Øksnehallen sammen med min mor og svigerinde i går for at se på dejlig kunst.
Messen "Kunst For Alle" er en af de bedste kunstmesser ,der findes. Der er mange stande men man møder altid en rolig hvid væg som man lige kan hvile øjnene på.

Nu vil I blive tæppebombet af en masse messebilleder. Jeg har valgt denne gang at dele messen op i to blogge da jeg godt ved at det er mange billeder på en gang :-) 


Jeg havde min mor og svigerinde med da jeg syntes de skulle luftes lidt . Bemærk at det var lyst da vi ankom.

Casper Eliasen

Rikke Darling

Motoko Shiokawa japansk kunstner som maler med tush og akryl.

Motokos billeder som jeg synes er dejligt nytænkende i forhold til dansk standard.

Anita Karlsen 

Luis Frutos 

Daniel Goldenbergs Hyperrealistiske malerier.

Mona Precht

Tove Andresen

Maiken Hejnfelt som jeg takker for adgangsbilletter, som gjorde at jeg også inviterede min mor og svigerinde med til udstilling. Maiken laver individuelle malerkurser udover at hun maler de skønne billeder her.

Hanne Feldt. 

Endnu et at Hanne Feldt.

Hanne Galschiøt.

Pernille Koch. Hende købt jeg et billede af for et eller to år siden på en messe i Hillerød :-)

Susanne Gredsted  .

Slut på del 1.


Og så lige en enkelt sur bøvs til "Kunst For Alle" : Musikken er for høj,enerverende, irriterende og fuldstændig unødvendig !!!






























Ingen kommentarer:

Send en kommentar