lørdag den 2. juni 2012

Min sidste dag på Bornholm for denne gang.

Jeg var bare så super heldig med vejret.
Jeg var kommet op på færgen og 5 min. før afgang blev det regnvejr. Det kalder jeg timing :-))

Godt at jeg havde sagt til datteren at hun ikke behøvede at stå og vinke farvel nede ved havnen.


Ude at cykle rundt i Rønne og her ovenover byen.
Det blæste en halv pelikan men var ellers fint.


En af tre søer som kaldes Kaolinsøerne. Jeg har googlet kaolin og det skulle være pibeler. Der var en vej deropppe som hedder Porselænsvej. Så det er nok porselænsler :-)


Den samme sø.


Stadig den samme sø.


Sti i et vådområde ved den anden af de tre kaolinsøer. Her duftede helt vildt af ramsløg .


Kik gennem træerne ud på søen.


Her et billede ind over Rønne fra færgen. 5 minutter inden afgang tissede det bare ned.


Så hurtigt kan det gå.


Det blev min første tur med Leonora Christina. Dejlig vippende tur . Der var en del som bare sad og så dårlige ud ;-)
Jeg nød det bare .

Farvel Bornholm for denne gang. Vi ses igen i løbet af sommeren ,hvor jeg skal 10 dage derover .




2 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at besøge denne smukke ø...tak for turen ;-)

    SvarSlet