torsdag den 3. maj 2012

Tomater og ATC-kort.

Jeg havde håbet på at kunne plante mine tomatplanter ud som jeg har fået af min mor. Men nætterne er stadig for kolde. Også selvom det kun er til altanplantekassen. Så lige nu står de i mit soveværelsesvindue.


I dag har jeg fået et fint lille ATC-kort fra Pia Diem ( 
http://doodlediem.blogspot.com/2012/05/go-gammeldaws-post.html )
Og forleden fik jeg et fra IbenLauersen.dk
De ses herunder . Jeg synes bare de er så fine de kort som jeg har byttet mig frem til .Det øverste er fra Iben og det nederste er fra Pia.



Og så har vi jo lang weekend. Helt uden planer i morgen. Men på lørdag skal jeg loppe sammen med min mor på engen i Greve landsby. Så jeg håber på tørvejr og ikke alt for meget stormvejr. Der skal vi stå fra kl.9-15 . Det er landsbylauget som står for arrangementet.
Vi tager vores malerier og lidt forskellige ting som måske kan bruges af andre med på loppemarkedet.

Søndag håber jeg at kunne komme ind til Rørholmsgade ,hvor Bettina Holst har fernisering i Galleri Dolone.


1 kommentar: