lørdag den 12. maj 2012

Tomater i kassen og tanker om TV.

Så fik jeg endelig sat mine tomater og peberfrugter ud i plantekassen.

Kassen er blevet fyldt med vand. Det er sin sag når man som jeg ikke ejer en vandkande. Problemet er blevet klaret med en to-liters sodavandsflaske. 
Er I klar over ,hvor mange gange jeg har været frem og tilbage med vand ? Ja ca. 25 gange. 
Har så været på indkøb for at få fat i gødning til grøntsagerne. Det er en jungle at finde den korrekte gødning.
Nu håber jeg så bare at der er lys nok på denne her vest vendte altan. Det må blive et forsøg. Håber det falder godt ud.

Så har jeg gået med tanker omkring at købe et nyt TV. Vil gerne investere i en fladskærm. Men når nu det gamle TV fungere godt endnu....  Nå men har da gået og spekuleret over det længe.

Det bliver nok ved tankerne lidt endnu.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar