tirsdag den 29. maj 2012

Skyggeleg på Bornholm

Jeg leger lidt med kameraet nu ,hvor solen endelig er kommet frem.

På vej op ad en trappe.

Skyggen af en gammel lampe på væggen til hotellet.

Jeg synes det er et flot skilt. Jeg bor her på Sverres Hotel. Det ligger lige overfor Rønnes gamle banegård fra dengang der var tog på Bornholm.

Det er et lille hyggeligt hotel og det værelse jeg bor på ligger omme bagved så der er helt stille om natten selvom det er det sted på Bornholm ,hvor der er mest trafik. Det ligger lige nede ved havnen.

Datteren inviterede på suppe. Hun havde også inviteret sin veninde med. Det blev hyggeligt og ikke et langt besøg for hun skulle læse mere inden eksamen i morgen.

Jeg kom forbi en masse syrener som fyldte luften med deres duft .

Dagen startede skummelt . Det var overskyet og blæsende og koldt . Og så begyndte det at regne. Godtnok bare støvregn men med den blæst og kun 8 graders varme var det lidt svært at være glad og positiv. Jeg havde slet ikke lyst til at tage cyklen og cykle til Hasle .
Jeg har både sokker ,uldtrøje,halsedisse og pandebånd med . Det er næsten som at være spejder . Vær beredt. Her på vejrliget .

Nå men tog bussen og glemte kameraet . Tog til Grønbechs gård i Hasle og kikkede på kunst . Det var fint . 

I morgen er planen at jeg vil til Svaneke . Der er marked og lidt af hvert at kikke på deroppe . Jeg gider ikke røgede sild så ved ikke om jeg kommer på røgeriet deroppe.
Det skal nok blive en god dag. Og jeg må huske kameraet :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar