fredag den 4. maj 2012

Forår i Dyrehaven.

Da jeg nu ikke havde nogen planer for i dag tog jeg en tur til Klampenborg og gik i dyrehaven.
Gik og gik er nu så meget sagt. Jeg cyklede rundt derude for jeg har en dum hæl ,som ikke kan gå så langt som jeg ellers gerne vil.
Man skulle tro at folk havde fri for der var en folkevandring så stor til Bakken. Nu er Bakken heller ikke lige mig. Jeg er mere til Tivoli.


Der var det skønneste lysegrønne løv på træerne.


Gøen kukkede ude omkring ,hvor Erimitageslottet var.

Smukke krogede træer.

Hvide anemoner.

Det fine tårn med ur på Klampenborg st.

Fine krummelurer på stationsbygningen.

Så lige en tur forbi Tivoli og spise lidt mad .

Jeg elsker at gå rundt derinde og se blomsterne henover sommersæsonen. Lige nu er der tulipaner i massevis.
I dag blev det ikke til nogle ture i de vilde forlystelser for der var nogle som havde fri i dag. Det betød lange køer ved forlystelserne.
Dejligt med en dag helt uden planer. Det var sjovere at tage på tur end at gøre rent ;-)









2 kommentarer:

  1. Dyrehaven er noget så smukt - uanset vejr og årstid, synes jeg. Altid er der noget at nyde.
    Fik ikke kommenteret på dit portræt af Katrine. Det er utroligt, som du kan! Du har virkelig øje for det og er god til lys/skyggearbejdet. Når man ser de forskellige portrætter tror man ikke, at det er den samme model.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja lige i går var temperaturen dejlig dog var der lidt overskyet.
      Tak for ros :-)
      Ja man skulle ikke tro det var samme model. Næsten som når man synger,hver synger med sit næb.

      Slet