søndag den 18. marts 2012

Plantekasse på min altan.

Jeg fik en selvvandingskasse og en pose jord i julegave. Jeg havde ønsket mig det så jeg kan dyrke tomater på altanen til sommer.
Da der først kommer sol ret sent på dagen er det ret vigtigt at kassen kommer højt nok op i forhold til kanten på altanen.


Så i dag på min sidste feriedag måtte jeg i gang med den store oprydning på altanen. Under plantekassen er der nu to små klapborde. Dem skulle jeg have op fra kælderen.

Og før det kunne ske skulle jeg smide en masse skrammel ud. Og sætte et lille bord i kælderen tilsvarende det som kan anes i venstre side af billedet herover.
Og tre klapstole skulle også ned i kælderen.

Da jeg skulle sætte affaldet i skralderummet så jeg et flot spisebord. Det manglede to ben og to indlægsplader. Det var heller ikke dem som jeg kunne se muligheder i.
Det var selve bordpladen. Jeg har jo planer om at indrette et arbejdsværelse/atelier i det værelse mellemstebarnet bor i pt.
Så op efter en skruetrækker så jeg kunne skille bordet helt ad. På den måde blev det lidt lettere at slæbe den ca.40-50 kg. tunge bordplade i kælderen.

Puh ha det var hårdt slid . Jeg er dog helt sikker på at det har været besværet værd.
Nu sidder jeg her med godt brugte muskler som helt sikkert vil være meget ømme i morgen.
Dejlig dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar