torsdag den 11. august 2011

Man kan vælge at blive sur over vejret eller ej......

Jeg vælger så , eller ej ;-)
I dag valgte jeg at tage fire af vuggestuebørnene og iklæde dem regntøj . For at gå ud og gå en dejlig tur ,hvor vi plaskede i vandpytter.
Der blev løbet gennem vandpytterne og hoppet i dem til den store guldmedalje.
Og vi havde valgt ikke at have regnhætten på. Så kunne vi både høre og se bedre. Og som vi talte om. Vi kunne tørre vores hår når vi kom hjem i vuggestuen igen.
Da vi så kom hjem fik vi hvert et lille håndklæde. Og der lød en fnisen og en grinen over at de ikke kunne se noget med håndklædet ned over øjnene.
Turen havde bare været så god. Og egentlig ikke særlig lang. Men sjov :-))

Og ,hvor er det bare livgivende at have med børn at gøre . Man kan ikke andet end blive glad med sådan nogle unger . Jeg elsker mit job . Og i al slags vejr :-)

3 kommentarer:

  1. Jeg bliver så glad af at læse dit indlæg... !

    SvarSlet
  2. Tak skal du have Dorit:-)
    Jeg var også glad da jeg skrev det :-))

    SvarSlet
  3. Tak for de søde ord og et dejlig link ;)
    Måske skulle jeg også bare tage en tur i en vandpyt og plaske rundt, uh det du gjorde med børnene lyder bare så dejligt. God weekend DoodleDiem Pia

    SvarSlet