tirsdag den 19. juli 2011

Min fødselsdag.

Jeg holdt min fødselsdag stille og roligt i dag.
Mødte tidligt på arbejde ,skulle på tur og der sang børn og voksne højt og inderligt for mig mens vi gik gennem Ishøjs gader . Tak for det :-))
Og da jeg så kom hjem mødte dette syn mig.
Og dette på det charmerende tørrestativ i stuen.

Og dette fint kamufleret thebrev.

Så efter at have hygget lidt med mine tøser var det tid til afslapning med hækletøjet i hængekøjen på altanen .

Alt i alt en dejlig afslappende dag ,hvor jeg er blevet et år ældre på papiret.Som min eksmand skrev til mig. "Tillykke med de 36". Tak det pyntede lidt på selvtilliden ;-)

6 kommentarer:

  1. Til lykke med i går :-)

    Det lyder som du havde en god dag og blev behørigt forkælet.

    :-) KRAM

    SvarSlet
  2. Tusinde tak Inge :-)
    Ja det var en dejlig dag.

    SvarSlet
  3. Stort tillykke til dig med fødselsdagen. Dejligt at blive fejret. Hvor går tiden hurtigt, men egentlig er vi ikke ældre end vi føler os.

    Hækletøjet ser spændende ud.

    SvarSlet
  4. Tusinde tak skal du have Dorit. Nej du har ret man er ikke ældre end man føler sig.
    Jeg så sådan nogle tørklæder på et par blogge. Og blev stærkt inspireret. Da jeg så stødte på et i en garnforretning skyndte jeg mig at købe opskrift og garn. Så jeg hækler på to tørklæder sideløbende :-)

    SvarSlet
  5. Hej Kirsten!
    Et forsinket tillykke.
    Har du fået mail fra mig? hvis ikke vil du så maile til mig på denne adresse
    mail@emilies-hjoerne.dk
    Hilsen Margith

    SvarSlet
  6. Tusinde tak Margith.
    Nej jeg har ikke fået mail fra dig . Så skriver lige en til dig :-)

    SvarSlet