lørdag den 2. juli 2011

Gigantisk tordenvejr.

Her har det været et gigantisk tordenvejr med en rungen i bygningerne endnu før tordenen kom henover Ishøj.
Det varede i næsten 4 timer og på et tidspunkt blinkede det konstant. Ja det buldrede også men bemærkede bare den flimren ,der var af alle de lyn samtidig.
Det blev også til et ordentligt skybrud og på parkeringspladsen var der nogen ,der blev noget nervøse for deres biler. Ja nu har jeg ikke bil selv så jeg tog det lidt mere afslappet.
Jeg kunne nyde det intense tordenvejr fra min hængekøje på min aflukkede altan og det gjorde jeg . Jeg elsker nemlig tordenvejr. Kunne dog godt mærke at pulsen kom lidt vel op i takterne da det blev meget intenst. Så gik min mellemste og jeg indenfor i stuen og lukkede døren til altanen for nu var det næsten for meget. Og jeg ,som elsker torden. Ja det er fy ord i min mund at sige at vi gik ind fordi det blev for meget.

Her kan I se, hvor meget vand ,der kom. Der var nogen naboer som stod og rodede lidt ved nogle afløbsdæksler for at få fjernet skidt så vandet kunne rende frit igen.Det havde også nogen effekt kan man se på vandspejlet.
Så meget vand har jeg aldrig set ude på min p-plads før .

2 kommentarer:

  1. Hvad er det der sker - I har vand, vi har larver. Alt sammen pga. stigende temperaturer.

    SvarSlet
  2. Ja det er noget forunderligt noget.

    SvarSlet