onsdag den 6. juli 2011

Ferie i den lokale kunstforening.

Jeg har ferie i denne uge . Jeg har tilmeldt mig en uges malerundervisning sammen med en masse skøre kvindfolk ;-)

Underviseren hedder Hans Peter Eder. En rigtig rar underviser som ved en masse om emnet kunst og kunstformidling. Så han underviser os individuelt derude i foreningen.

De første to dage har jeg malet på nogle hundebilleder . De er ikke færdige. Og dagen i dag har jeg malet på et portræt af en lille pige ,som hedder Karla. De klareste blå øjne op mod en rød baggrund.Og den skæve beskæring. Det kunne jeg slet ikke stå for.

Jeg kender ikke Karla men fandt fotoet af hende henne hos Huset ved skoven. Jeg spurgte pænt Margith om lov til at låne fotoet og hun sagde ja :-))

Her er så det færdige resultat som jeg har været undervejs med længe. Og det var lige sådan en anledning at jeg skulle presses ud at male at jeg tog billedet med for at gøre det færdigt.


Der kommer en blog snarest ,hvor jeg lægger selve processen ind .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar