tirsdag den 14. juni 2011

Elefanter i København.

Ja det er ikke helt som du måske tænker , levende elefanter. Jeg var lige ved at skrive at det heller ikke er lyserøde elefanter.
Men det er nok ikke helt rigtigt .
Der er rigtig mange(103)elefanter at kikke på i den fine elefantparade ,som er i gang fra nu og hen over sommeren.
De findes i alle mulige farver og er et syn for guder :-)


Denne elefant står foran Paladsbiografen. Den er den flotteste indtil videre. Jeg har også kun set en 25 stykker. Så er det heldigt at der er tid til at finde de resterende 78.
Jeg har taget billeder med mobilen men kan ikke finde ud af at installere dem til computeren så I må få et link til et kort over ,hvor de kan findes og med billeder af de enkelte elefanter og ,hvem ,som har dekoreret dem.
Det er virkelig en udflugt værd at tage på vandring for at finde dem alle.

http://www.elephantparade.dk/da-DK/Kort.aspx

1 kommentar:

  1. Christina det er heller ikke altid jeg ved, hvorfor jeg gør det jeg gør ;-)

    Ja de elefanter skal jeg også bruge lidt mere tid på at se. Er slet ikke færdig med dem alle.

    SvarSlet