lørdag den 21. maj 2011

Madpakketur og loppemarkeder.

Jeg bor i lejlighed og kan godt savne en have engang imellem. Men så er det at jeg pakker madpakken , en god bog og min cykel for at begive mig ud i det grønne.



Her er mit lokalområde ,hvor der er masser af bænke man kan slå sig ned på og nyde omgivelserne og solen. Billederne er fra i går .

I dag har den stået på loppemarkedsbesøg på Frederiksberg bag rådhuset. Det er ikke for sarte sjæle med tendens til klaustrofobi . Det er tæt proppet. Både med stande og besøgende . Jeg synes personligt at det er for meget. Der kan sagtens skæres ned på antallet af stande og stadigvæk være et godt loppemarked.

Så tog jeg til Israels plads på loppemarkes bagefter . Det er mere luftigt med hensyn til stande og besøgende.

Hvis jeg var hjemme i morgen var det Greve jeg ville tage til på loppemarked. Men det er jeg ikke for jeg skal til Samsø på malerhøjskole sammen med min mor .Det glæder jeg mig meget til og kufferten er pakket og klar :-) 


1 kommentar:

  1. Dejligt, at høre, at du tager ud på den måde. Er også helt vild med loppemarkeder.

    Bare det var mig, der skulle på malehøjskole - håber at høre om det !

    SvarSlet