fredag den 10. december 2010

Blogtræf hos Doo it-just doo it.

I går kom jeg hjem lige før midnat efter en blandet dag.
Det var kedeligt at stå i butik når der kun blev solgt 1 billede.Dagen blev reddet og den blev til en virkelig god dag fordi jeg var til blogtræf hos Dorit (doo it-just doo it). Det blev bare til en superhyggelig aften. Og tusinde tak skal du have Dorit for din gæstfrihed overfor en gruppe bloggere ,som kom og invaderede dit og din mands hjem :-))

Jeg havde bestilt nogle malerier som faldt helt i hak med mine ønsker. Og så havde Dorit også nogle meget skønne armbånd lavet i sælskind. Og nogle dejlige hjerter også i sælskind som jeg slet ikke kunne stå for. Så de endte også med at komme med mig hjem ;-)
Tak igen for en meget dejlig aften til Dorit og alle de bloggere som også havde fundet vej til Dorits husbåd . Dejligt at få sat ansigter på mange af dem som man læser om i det daglige :-))

2 kommentarer:

  1. Vi havde i sandhed en dejlig aften Kirsten, og tak for hyggeligt selskab, du er et dejligt positivt menneske at være sammen med, og jeg håber at der bliver en mulighed for at kunne ses igen, men herfra skal også lyde en stor tak til Dorit og Claus for en dejlig og stemningsfyldt aften.
    God dag Kirsten og klem herfra.

    SvarSlet
  2. Tusind tak for din deltagelse i torsdags - du var med til at gøre det til en hyggelig aften. Dejligt at møde jer alle. Har først fået gang i computeren nu efter et par hektiske dage - sender lige en mail.

    SvarSlet