lørdag den 16. oktober 2010

Kulturnat i København









Var med en god veninde til Kulturnat i København i går . Vejret var helt fantastisk og der var super mange fine arrangementer . Jeg så Miljøministeriets telt ved Amagertorv . Var hos Stelling rammer ,hvor der blev serveret frisk bagte vafler :-)
Og det var efter at have spist hos RizRaz ,hvor disse fine græskarhoveder stod og pyntede op foran forretningen .
Så var jeg i Helligåndskirken og se en udstilling med forskellige malerier og tryk . Og hørte et kor synge smukke nyere sange . Det var lige så de små hår rejste sig på armene :-)
Hos Spies rejser var der spansk musik og varm saftevand med paraplyer i . Og sand og palmer pyntede fint op foran rejsebureauet .
En skøn kulturnat . Jeg havde ikke købt kulturpas så disse ting var noget vi kunne se gratis .
Jeg kan godt li gratis oplevelser ;-)

1 kommentar:

  1. Nøj hvor er de flotte de græskar.

    Jeg synes, at de er SÅ hårde at skære i, at både øjne og mund altid bliver temmelig tilfældige.

    SvarSlet