tirsdag den 3. august 2010

Tilbage til hverdagen

Har ikke skrevet i et stykke tid . Er kommet tilbage til hverdagen igen . Og den er ikke noget at skrive om . Og dog ;-)
Det var lidt svært at geare op igen efter ferien . Var hammertræt efter arbejde . Og den første fredag sov jeg i 13 timer . For det var dæle mig hårdt at starte igen .
Nu er jeg kommet i træning til hverdagen igen og er ikke ligeså træt mere .
Er ved at tænke i udstillinges baner . Jeg skal udstille billeder med http://www.2020visions.dk/ inde i verdenskulturcenteret i København den 13. 14. og 15. august . Det vil jeg skrive nærmere om når det nærmer sig .
Det er små billeder i formatet 20 x 20 cm .
Det glæder jeg mig meget til .
Lige nu har min ene datter fødselsdag i dag . Og en anden af mine døtre havde i går og min tredie datter har d. 25. august . Så der er rigeligt at se til med fødselsdage :-)
Så fødselsdagene sammen med udstillingen udfylder mine tanker og min tid her i august .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar