fredag den 25. juni 2010

Pensionat i Allinge


Lidt stemningsbilleder fra pensionatet jeg boede på i Allinge . Desværre glemte jeg at fotografere morgenmads buffeen. Den var ellers lækker .
Jeg synes det er utroligt at der kan gro figentræer men det gør der altså .
Det var en skøn aleneferie . Jeg lejede en cykel to af dagene og cyklede til Gudhjem med afbræk til Døndalen med vandfaldet og til kunstmuseet . Skøn tur .
Dagen efter cyklede jeg til Hammerknuden som jeg gik rundt på i 3 en halv time .Jeg elsker bare den natur der er der . Vi er ikke vandt til klipper her i Danmark så derfor tager jeg til Bornholm . Der var nattergale flere steder så dem nød jeg meget .Cyklede videre til Hammershus efter at have spist et dejligt sted . Det kommer der billeder af i en senere blog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar