lørdag den 12. juni 2010

Lige nu er her fred .



Lige nu er her dejligt stille og fredeligt . Min yngste har to veninder med hjem fra efterskolen . Så i går var her ikke ligefrem stille .Der blev grinet og hygget i lange baner . I går blev der også vasket meget vasketøj men da jeg ikke har tørretumbler kommer der til at se sådan her ud hele weekenden . Vaskemaskinen kører stadig og jeg håber at alt når at blive tørt til de skal afsted søndag aften . De sover stadig . Spændende ,hvad tid de står op .
I aften skal de til fest med hele efterskolen . Mindstebarnet har fået aftalt at hendes far henter dem fra festen  i København og kører dem hjem til mig . Jeg mener nu ellers at de selv kan køre med toget hjem . Det kører hele natten . Men det er da sødt af ham at han vil hente dem :-))
Nå vasketøjet venter . Hav en god dag derude .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar