tirsdag den 15. juni 2010

Cykeltur op til mine forældre.

Jeg havde (igen) tidlig fri i dag . Så jeg havde aftalt med mine forældre at jeg ville komme forbi til en kop the . Jeg vaklede lidt mellem om jeg skulle tage cyklen eller bussen . Cyklen vandt selvom der var modvind næsten hele turen .
Vejret var fint med vekslende skydække men lidt køligt . Det var dejligt at komme op til mine forældre uden børn eller andre som plejer at være der når man bliver inviteret .
Der var selvfølgelig rundtur i haven . Det hører sig til . Og så nippede vi Rhododendron inden vi kunne høre torden og det begyndte at dryppe . Så var det lige jeg nåede at tænke :Torden,hvor kommer det fra ?  Jeg havde åbenbart ikke fulgt med i vejrudsigten og da slet ikke taget regntøjet med .
Nå men theen kunne vi da meget passende tage nu ,hvor vi blev tvunget indenfor . Og sludret fik vi også .
Så da jeg tænkte at nu var det ved at være ved den tid jeg skulle trille hjemad igen så klarede det op og blev strålende solskin . Herligt :-)
Vel hjemme igen kunne jeg se på DMI´s lynkort at der havde været torden i  Storkøbenhavn . Og det passede jo med der ,hvor jeg var .
Dejlig cykeltur på 20 km .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar