søndag den 6. juni 2010

Cykeltur i det dejlige vejr.

Jeg havde ikke helt fået nok med min tur til Frederiksberg i dag så jeg steg på cyklen og kørte en tur ud mod Vallensbæk for at købe mig en is(endnu en).Det var ved Tueholmsøen ,hvor der ligger et dejligt ishus. Da jeg kørte ud imod det kom jeg fobi noget krat ved Vallensbæk vandskisø ,hvor der var nattergale. Så da jeg havde købt isen skyndte jeg mig tilbage for at nyde nattergalene mens jeg spiste is . Men pludselig kom der en vandskiløber og så var freden forbi :-/  Isen var spist færdig og cykelturen kunne fortsætte .Ud forbi engene mellem Ishøj og Vallensbæk.Hilste på nogle heste .Videre over motorvejen . Ja det er ikke lutter idyl at bo her .Og hjem til min hængekøje ,der havde ventet på mig :-)) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar