lørdag den 15. maj 2010

Nyt maleri projekt .Hund og mand.


Jeg har brugt en stor del af torsdagen og fredagen med at tegne en hund og en mand op på et lærred str.50x50 cm.

Jeg vil begynde at lægge farver på lørdag eller søndag .

Skal med en veninde ind og se kunst i Copenhart ved Ny Ellebjerg st. Og derefter skal vi se på noget andet kunst et sted i København . Hvor ved jeg ikke for jeg følger bare efter . Det er hende ,der kender de listige gallerier .
Hvad dagen ellers må bringe ja det må guderne vide . Regnguderne . Ved godt at jeg nok bliver nødt til at tage gummirøjserne på .

2 kommentarer:

  1. Hvor er det flot. Godt tegnet. Jeg glæder mig til at se det når det er helt færdigt.

    God weekend.

    Randi

    SvarSlet
  2. Tak tak :-)

    Jeg skal lige samle lyst til at gå videre med det ,men det kan godt tage nogen tid .

    God weekend til dig også .

    Kirsten

    SvarSlet