tirsdag den 16. marts 2010

Netbank og Skat.

Jeg har prøvet noget helt nyt i dag . Nemlig at få netbank og betale mine første to regninger .Jeg fik netbank for en måned siden men nåede ikke at få betalt nogle regninger før computeren gik ned .Så fik ny kode som jeg installerede i dag . Og det er virkelig stort at jeg har prøvet at betale regninger . Jeg er ikke engang død af det ;-)))

Den ene var restskatten . Den fik jeg gjort lidt mindre i dag da jeg var i Borgerservice og få rettet et tal på skatteopgørelsen . Så fra at skulle betale 4.500kr. skal jeg "kun" betale 3.000kr. i restskat .

Det kunne godt betale sig at få rettet tallet .

Den anden regning var en lille harmløs en på 45kr. til Hostmasteren på min hjemmeside .

Nu mangler jeg bare at blive moderniseret på det område ,der hedder Dankort . Det har jeg ikke turdet . Jeg er så frygtlig gammeldags så jeg allerhelst ville have bankbog ,hvis det stod til mig .

Men den tid den sorg :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar